Zaposleni ne žele da daju izjave, a društvene mreže gore
Zbog šiljaka koje je kompanija Springflid postavila ispred svoje prodavnice u Bulevaru Kralja Aleksandra društvene mreže su se doslovno usijale. Građani su besni zbog diskriminacije kompanije, pa svoj bes iskaljuju na društvenim mrežama.
Naime, radi se o takozvanom “Anti homeless spikes”, odnosno “šiljci protiv beskućnika” koje je Springfild postavio na betonski zidić ispred izloga kako prosjaci ne bi mogli na njega da sednu ili legnu i uznemiravaju njihove kupce.
Prosjaka u Srbiji reklo bi se, ima na svakom koraku. Ipak, čin ove kompanije, kao vid “odbrambene arhitekture” niti je u Srbiji čest, niti je pravedan prema onima koji dom nemaju.
(FOTO) Skandalozno obaveštenje na vratima požarevačke firme: “Ko ode u WC mimo pauze, biće najstrožije kažnjen”
Inače, u Londonu se na ovakav način već uveliko bore sa prosjacima, te se može se reći da je i kod njih u pitanju otvorena diskriminacija, koju reklo bi se, niko ne dovodi u pitanje.
Anti-homeless spikes have been removed in Manchester, England, after locals kept covering them with cushions: https://t.co/ganbeGCewC pic.twitter.com/YrsTRWaiy6
— Fast Co. Ideas (@FastCoIdeas) December 24, 2017
Moderni dizajni u borbi protiv beskućnika najviše se mogu videti pod mostovima i nadvožnjacima te na centralnim gradskim površinama.
U spornoj Springfildovoj radnji radnici nisu bili raspoloženi da daju odgovor, uz obrazloženje da u poduhvat kompanije nisu upućeni i da ne znaju šta je to i zbog čega se nalazi.
Skandal zbog fotografija polugolih devojaka: U Čačku proveraju šta to rade direktori na Tviteru
Mnogi su ovaj potez osudili i prokomentarisali u negativnom kontekstu, gledajući sve sa humane strane:
Iz ove kompanije nam nisu odgovori do zaključenja ovog teksta, a ostaje pitanje da li će se nakon zgražavanja javnosti ovi šiljci, koji predstavljaju odraz čiste nehumanosti, ukloniti što pre.
(espreso.rs, Twitter, Facebook, Pixabay)